måndag, mars 23, 2009

Frazze

Helgen har som vanligt varit skön. Skulle dock tagit mig i kragen och städat. Men gjorde jag det? ICKE... Hehe... Jag ligger på nätterna nu och hör hur dammråttorna fnissor i skuggorna, när jag minst anar det kommer dom att anfalla mig. Det är jag säker på. Typ när jag går upp mitt i natten för att kissa, halvt medvetslös och intet ont anande. Då kommer dom. Mark my words... Får nog ta en sväng med dammsugaren ikväll, om jag orkar... =)

Men tillbaka till helgen.
Fredagen spenderade jag alldeles på egen hand i soffan. Svullandes tacos, godis och den nya supergoda Favorit-mix från OLW. Om du som läser nu jobbar på OLW så förväntar jag mig lite stim-pengar nu för min produktplacering...för ni kan ju lätt räkna med en lavin-artad ökning av försäljningen på Favorit-mix efter att alla min tre(tusen önskar jag att jag kunde skriva) läsare har sett detta inlägg... Jajamensan...

Lördagen borde varit städ-dag men blev en morgon-träning och liggaisoffan-dag. Gav mig ute vid halv tio och tog en 40-minuters löprunda i solskenet. Helt underbart. På kvällen mötte jag upp M & R på Tiffan för ett glas eller två och sen var det Franz Ferdinand på Cirkus för hela slanten. FY FAAAN vad dom är bra live. Vi hade sittplatser i loge, men det tog väl en låt tror jag så stod vi vid sidan av och hoppade upp och ner av glädje.

I söndags var jag på barnkalas i Solna. Linn & Nora fyllde 6 år. Världens goaste små tjejer. Och så lyckades Andrea och jag äntligen boka en ny "girlsnight". Det ser jag fram emot. =)

Nej, nu är det måndag och en ny vecka. ARBEIT MACH FREI som dom säger. Vet inte riktigt om jag håller med.

Inga kommentarer: