tisdag, mars 03, 2009

Åssåvidare...

Har jag ens andats dom senaste dagarna? Hehe... Haft så mycket roligt för mig att jag inte riktigt stannat upp förrän nu.

I fredags var jag på middag hos Alex, hon bor i en jättecharmig etta vid Tekniska. Vi hade riktigt trevligt. I lördags hade Anna tårtkalas på dagen med släkten och lilla jag och sen på kvällen blev det utgång. Det var sista kvällen med klubben TechNoir och det ville Anna absolut inte missa. Vilket jag är glad för, så roligt har jag inte haft på länge. Vi växlade mellan Synthpop-golvet högst upp och Gothrock-golvet längst ner och dansade mer eller mindre konstant från 23 till 03. Grymt rolig kväll! =)

I söndags blev det storstädning, vilket absolut var behövligt. Känns skönt att se sig om i lägenhet och kunna le och inte känna att man bara vill gå för att det ser så förj..vligt ut. Hehe...

Igår mötte jag upp Dani på Roslagsbanan ut till Vallentuna. Vi hämtade Viktor på Dagis, gick o handlade och sen hem för god mat, gott vin och massa lekar. Dani och jag var helt slut efter några timmars lek med Viktor, men inte han. Han är som en liten Duracell-kanin. Hihi... Världens goaste kille, saknar han redan! =)

Inga kommentarer: