tisdag, april 27, 2010

Pust

Är lite trött minst sagt. Haft en tuff men rolig dag på kontoret. Äntligen har jag fått börja jobba nästan uteslutande med licenser och det gör att jag trivs mer för varje dag som går. Camilla som tagit över mitt gamla jobb blir bara duktigare och duktigare, så det känns tryggt att ha lämnat över HP avtalen i hennes händer. Hon är en smart tjej, som lär sig snabbt.

Blev lite sen från kontoret idag, därmed blev det en sen middag och en kort stund framför tvn. Sen ryckte det i benen och jag bytte snabbt om och stack ut och sprang. Denna gången var det sååå skönt och gick lätt. Men jag har den där magiska gränsen vid ungefär 15-20 minuter då jag börjar känna av ljumsken. Så jag måste ta och pallra mig iväg till Totalkropp och få lite hjälp och tips. Sen har jag även fått tips om en bra bok om löpning som jag absolut måste inhandla. Springa är livet. =)

Nej nu ska jag ta mig in i duschen och sen är det Zzz...
Nattinatt.

Ooh, just det. På torsdag ska jag träffa Åsa och på fredag åker jag tufftuff-tåget till Vall Entuna för ett dygn med Fam Stolpe. Ser så fram emot både ock. Hoppas att vi kan grilla på fredag (och att vi pallar fixa med grillen, men Jag o Dani får väl spänna ögonen i Jocke haha).

Inga kommentarer: