lördag, april 10, 2010

Kylan går...

Idag har jag spenderat hela dagen väntandes på fastighetsjouren, ringde dom halv ett och dom kom först halv nio ikväll. Mitt kylskåp pajade imorse, tror jag iallafall. Jag upptäckte det inte förrän vid lunchtid och då hade halva kylen smält bort. Räddade en del ut på balkongen, resten åkte rakt ner i soppåsen. 18 grader varmt i kylen är inte riktigt som det ska vara.

Har nu en lånekyl som står på golvet i köket. Den var så äcklig inuti att trots att jag skrubbat den med diskmedel, scotchbrite och torkat ur den två gånger så föreligger det fortfarande en risk att den kommer ge mig hepatit C. Låt oss hoppas att det inte blir så.

Snart är det sovdags, men först ska jag se klart på senaste avsnittet av Southland. Älskar denna serie. Har du inte sett den så...SE DEN!

1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Nä men ... stackars dig! Fy för smutsig lånekyl, hoppas det fixar sig i morgon!