lördag, augusti 09, 2008

Oh Markus...

Var förbi Zinken en stund idag och kollade in Markus Krunegård som spelade före Lars Winnerbäck. Larsa är inte nån direkt favorit, så vi drog innan han började. Men Markus var imponerande bra live. Och så är han ju ganska söt också. =)

Innan konserten mötte jag upp Mills vid Mariatorget, vi gick till Fåtöljen i spöregnet, åt en av deras goa sallader och sen vidare till Rival för ett par drinkar. Söta bartendrar, goa drinkar och skitsnack var precis rätt start på kvällen. Fick en skrämmande god drink av bartendern när jag sa att jag önskade mig nåt gott, sött och med lime i. Mmm...

Några bilder från konserten, ursäkta kvaliten, taget med mobil på långt avstånd.






Känner mig fortfarande less idag. Men tog mig iallafall ut i spåret innan lunch, funderar på att ta en vända imorgon igen. Iaf lite powerwalk, får se om jag pallar springa två dagar på raken. Men med tanke på chipsen och glassen som slunkit ner ikväll så skulle det ju inte skada. Hihi...

En bild på undertecknad...


Nej nu ska jag kolla vidare på Säsong fyra av Six feet under. Grym serie, har du inte sett den så ändra på det. =)

Inga kommentarer: