lördag, augusti 16, 2008

Kräftskiva - för två...

Ikväll kommer Siames på kräftmiddag hos mig. Just nu sitter jag i soffan och tar en drink, s kommer om en timme. Jag är nästan klar med allt och kan ta det luugnt. Så skönt. Ha en skön kväll allihop, bilder på spektaklet kommer upp inom nån dag.

Meny:
Kräftor med bakad potatis
Fetaost och rödlökssallad
Vitlöksbröd
Guacamole

Kock: Jessan såklart =)

Hejhej...

Partners in crime


Vi drack inget alls...


Jess dirigerar trafik?


Eftersom jag o Lollo är roligast i universum så tolkade vi bildligt några av vår tids största klassiska barnsagor, resultatet ser ni nedan. Enjoy!

Snövit (och den elaka drottningen)


Snövit (och Toker)


Bambi (bilden föreställer Bambis skjutna mamma)


Den fula ankungen...


...som blev en vacker svan (kolla in Lollos eeh..vinge)


Törnrosa...


...vaknar av en kyss


och får syn på den fula prinsen


Lejonkungen (okej inte så klassisk)


Flickan med svavelstickorna (sponsrad av Solstickan)


Godnatt! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror vi kan komma att få något slags komedipris för detta faktiskt. Roligare än så här kan man fan inte bli!