fredag, augusti 08, 2008

Jesus fucking christ...

Det är så mycket saker i livet som känns helt omöjliga att förstå sig på. Speciellt relationer, kärlek, vänskap...ja jag vet inte. Vad är det som får människor att agera på ett visst sätt? Varför är vissa så självutplånande? Varför är vissa så avståndstagande? Och varför krånglar människor till saker så förbaskat?

Livet är ganska enkelt egentligen om man tänker efter. Men vi människor gör det väldigt komplicerat för oss själva. Kanske skulle inte livet vara tillräckligt intressant att leva annars eller?

Jag vet inte nåt alls jag just nu. Jag är bara mest trött på att alltid vara så medveten om mig själv. Finns det nån knapp man kan trycka på för att komma bort från sig själv ett tag? Den skulle jag gärna vilja hitta isåntfall.
Imorgon är en annan dag säger dom. Det hoppas jag fanimej...

Inga kommentarer: