söndag, december 03, 2006

Irish...

Igår var jag på Dubliners. Det var väldigt länge sen jag var där sist. Hade glömt bort vilken stämning det är där. Underbart. :)

Traskade runt på julmarknad igår också, jättemysigt. Älskar dessa bodar och alla dofter. Synd bara att det är 12 grader varmt och ingen snö...i December. Vad har hänt med julen? Första advent med plusgrader och regn. Jag vill ha SNÖ NUUU!!! Jag vill ha snö, minusgrader, snöbollskrig, en pulka och en schysst backe som jag kan utmana. :)

Idag kom Chris till Sverige. Så på sätt och vis känns det lite som julafton faktiskt. Har inte sett honom sen maj. Han är en sådan efterlängtad vän. Synd bara att inte Hilla hans fästmö följer med, hade varit jättekul att få träffa henne. :) Imorgon kommer Chris vara på kontoret. Jag kommer nog krama ihjäl honom, iallafall lite. Shit vad jag har saknat honom. :)

Inatt sov jag hos mamma, eftersom jag var ute sent. Fick låna ett par trosor av henne att sova i. Tyckte resåren kändes lite konstig, men tänkte inte mer på det. Gick och lade mig och vaknade upp på morgonkvisten med hela sängen full av smulor av nåt slag. Det var resåren som hade torkat och sen smulats sönder under natten när jag rört på mig. Så jag vaknade upp med ett par trosor utan resår. Nån gång ska ju vara den första... skrattar

Nu ska jag gå och lägga mig. Trött efter helgens bravader. Må gott!

Puss på er

Inga kommentarer: