torsdag, december 28, 2006

Fanmail

Ännu en kille/man/gubbe som inte har alla eeeh tomtar hemma... Läs nerifrån och upp för att få det i rätt ordning.

Från: Dal***en39
Rubrik: Sv: Snabbmeddelande
Mottaget: 2006-12-28 01:43:39

--------------------------------------------------------------------------------
typiskt 08 (Det bjuder jag på...reds anm)

Jessan76 skrev:
----------------------------
Ok, du får ha det så bra. :) Hej hej...

Dal***en39 skrev:
----------------------------
Man svarar alltid kvinnan ska du veta..... (VA...??? reds anm)

Jessan76 skrev:
----------------------------
Du får ursäkta. Men jag trodde du förstod det genom att jag inte svarade, utan att jag behövde skriva det till dig. Tycker personligen att det är onödigt att skriva nån på näsan att man inte finner dom intressanta. Men men...
Jag har inte varit oärlig, bara valde att inte svara på ditt mail. Vilket jag som människa med fri vilja har all rätt att göra.


Dal***en39 skrev:
----------------------------
säg så då,var ärlig istället ...godtar det....

Jessan76 skrev:
----------------------------
Vad vill du att jag ska svara? Känns för mig menlöst att bara prata med nån på mp, som jag inte anser vara något för mig.
Så jag kan gärna vara så mkt stramis du vill. Ha det gott!


Dal***en39 skrev:
----------------------------
Du var mig en stramis,du kan vl svara iallafall?



Efter att ha skickat mig två mail som jag valde att inte svara på, så fick jag detta. Kunde inte hålla mig längre då...

Puss på er

Inga kommentarer: