onsdag, december 20, 2006

God Jäll...

Ja, så kan man faktiskt säga. Iallafall om man heter Rebecca och blir totalt bortkollrad av en söt garderobiär. Så här var det.

Jag och Rebecca möttes upp i stan för att byta julklappar. Eller alltså, jag gick till Beccas jobb och satt där en stund och verbal-brottades med hennes sjukt roliga kollegor så att hon fick smeka tangentbordet lite extra eftersom hon varit hos Dr naturmedicin under dagen och missat ett par timmars hårt arbete. När hon var klar tog vi en tur runt Östermalm och hittade en söt liten italiensk restaurang med pizzor för 95 kr som inte smakade nåt annorlunda från den jag köper i Jakan för 45 kr. Men jag fick iallafall ett gott glas rött till maten. Aldrig fel. :) En italiensk Sangiovese Merlot. Mums!

När vi skulle gå så skojade vi lite med den söta garderobiären och Rebecca blev lite darrig och samtidigt som jag sa God Jul, så sa sötnosen God Kväll och för Rebecca så blev det God Jäll. Helt ärligt. JAG DÖR!!! av skratt...

Puss på er

Inga kommentarer: