söndag, november 23, 2008

MGMT by...

Jag är smått besviken. I fredags var jag och Mills som vanligt på spelning på Debaser. MGMT spelade och jag hade såå sett fram emot deras visit.

Jag och Mills mötte som vanligt upp vid Slussen och smet in på Fenix för en drink eller två. Det var inte så lite mumsigt.

Vid halv tio gick vi till Debaser och tog en drink till. Vid 22 skulle MGMT gått upp på scen. Trodde vi... (och stod det på Debasers hemsida)

Klockan hann både bli 22...22.30...och 23...innan dom började spela. Då var både jag och Mills ganska så slaka och irriterade. Sen att spelningen inte var direkt inspirerande heller gjorde inte saken bättre. Dom spelade iaf en del av mina favoriter och det uppskattade jag. Men hela spelningen var inte mer än ok om du frågar mig. Vilket lämnade en i ett slags antiklimax...

Lite bilder från i fredags. =)

Drinkar är gott


Det tycker Mills oxå


PPP, alltid på plats


PPP igen

Inga kommentarer: