måndag, november 24, 2008

Johan i all sin Glans...

Who's the black private dick
that's a sex machine to all the chicks?
(Glans!)

Jag såg Johan Glans "World tour of Skåne" på China teatern ikväll. Angelicas kompis skrev upp oss på gästlistan, så vi gick gratis. Men det hade klart varit värt att betala för att se denna show. GRYMT rolig. Jag skrattade så mkt att jag fick nog lite syrebrist och nu är jag helt öm i käken. Kommer ha träningsvärk imorgon. =)

Några klipp från "World Tour of Skåne"

Johan Glans är helt klart en av Sverige absolut roligaste komiker. Han har länge haft en plats i mitt hjärta och efter kvällens föreställningen så har nog den platsen blivit lite större. =)

Jävla Sverige!

Till minne av att tomten blev korsfäst

Men jag trodde han skulle vara längre...

Inga kommentarer: