måndag, februari 05, 2007

End of the rainbow

Idag har jag haft en bra dag. Även om jag hade ett mindre angenämt besök hos doktorn imorse och jag satt på jobbet resten av dagen och bara ville fly. Så har den varit helt ok.

Mötte Mills inne på Söder och vi åt en bit mat på Kelly's. Sen smet vi vidare till Vampire Lounge och drack goda superbilliga drinkar. Alltid när Mills och jag träffas så slutar det på VL. Kan nog bero på att det är ett av de bästa ställena i stan.


Godaste drinken för kvällen var "Vladimir the Impailer". Den kan jag starkt rekommendera! Mums... ;)

Hade en skön helg i Södertälje. Trots att jag var deppad och ur balans. Har som tur är hittat en helt underbar karl som tycker om mig även när jag är totalt fucked up. Jag har nog inte sagt det till honom, men han är supermodig. PUSS baby :)

Jag vet att jag inte är lätt att leva med. En smått neurotisk, galen, känslomänniska som försöker hålla huvudet över ytan. :) Men med lite tålamod och mycket kärlek, så kan även jag bli ett lyckat fall. Hihi...

Puss på er

Dagens känsla: Lycka
Dagens låt: End of the Rainbow med September

Inga kommentarer: