fredag, februari 16, 2007

11 dagar...

har gått sen jag uppdaterade min blogg sist. Hade nästan glömt att jag har en. Fy på mig. :)

Idag var ingen rolig dag att vakna till. Jag säger bara Mensvärk. Usch!!! Men två alvedon och ett par vilopauser senare så känner jag mig ganska okej. Lite matt bara, men det går över.

I helgen händer det inte så mycket. Ikväll blir det lugnt (förutom en förhoppningsvis snabb sväng förbi IKEA för att köpa ett nytt sovtäcke). Jocke och jag äter väl lite mat och kollar film eller nåt.
Imorgon ska vi shoppa lite på dagen och sen blir det middag och schlager hemma hos Åsa och Anders. Iallafall så ska jag och Åsa kolla på schlager. Anders och Jocke får väl roa sig med annat om det inte passar. :) Hihi...

På söndag måste jag röja ut sovrummet, då målarna kommer på Måndag och ska renovera. Det ser jag verkligen fram emot. ÄNTLIGEN ska jag få fint i mitt sovrum. Efter 5 års väntan. Jippie!!!
Sen får vi inte glömma att byta olja på bilen. Viktigt viktigt. Ha ha...

Puss på er

Dagens känsla: Smärta och förväntan
Dagens låt: Paolo Nutini - Rewind

Inga kommentarer: