måndag, november 13, 2006

Hjäälp...

Det är lite rörigt i mitt liv just nu. Händer mycket men roliga saker som jag mår väldigt bra av. Men det är nytt, så jag vill inte skriva nåt om någonting än. Kanske sen... ;) Men jag hoppas att det kommer gå bra.

Jag ska inte lova igen att jag ska bli bättre på att skriva i min blog, för det kommer säkert bara resultera i att jag glömmer skriva. Inte för att det verkar som att nån läser... haha...

Imorgon ska jag ta en fika med Tias, det ska bli kul att ses igen. På onsdag ska jag bort på middag. På fredag ska jag ut med Lollo och hennes familj och äta middag. Lollo fyller 34 år. Hurra hurra hurra mitt fina hjärta!!! Pussar och kramar i massor

Nej nu ska jag springa ner till tvättstugan, sen är det nog sovdags för min del. Trött, trött, trött...

Puss på er

Inga kommentarer: