tisdag, november 14, 2006

Grattis till mig i förskott...

Imorgon har jag varit rökfri i 6 veckor. Inte illa va? Och jag hoppas det kommer att bli många fler.

Ringde min lill-skrutt Becca igår kväll. Hjälp vad hon lät dålig. Måste ringa och kolla idag att hon fortfarande lever. Mitt lilla hjärta... :( Stackarn!!

Idag träffade jag Dani i Solna C på lunchen. Det var mysigt. Vi råkade glida in på GinaTricot och jag köpte 3 st nya spets/bomull hipsters. Grymt söta. :)
Sen var vi förbi Scorett och jag hittade ett par grymt läckra stövlar i hälften skinn/mocka med massa snygga spännen. Fanns inte i min storlek. Snyft...
På vägen ut halkade vi in på Inspiration (inredningsbutiken) och jag hittade en snygg lykta i smidesjärn stuk lite japan inspirerad. Tog kort på den, ska leta upp den efter löning. Hoppas den fortfarande är på rea då.

Det är konstigt egentligen...alla dessa butiker som man bara råkar hamna i. :) Hihi...

Puss på er

1 kommentar:

David H. sa...

Kul att du håller dig ifrån giftpinnarna. Heja, heja.