lördag, juni 09, 2007

Allt som var och allt som är

Hade picknick i Vitabergs parken igår. Det var mysigt. Jag och Anna L köpte med oss grillad kyckling, småplock och snacks, lite ostar och kex, rosé- och vitt vin och så några öl. Vi åt och drack gott och snackade både strunt och allvar. Det var kul och mysigt. Varmt och skönt i luften och det var väldigt mycket folk där, säkert en tvåhundra personer. Stämningen var hög men avslappnad. Vid nio gick vi hem till Anna och satte oss att prata lite mer. Jag åkte hem vid halv tolv och hade en extrem flax. Pendeln hem var fyra minuter försenad så jag hann med den och slapp sitta en halvtimme vid centralen och vänta. Kändes lite som jag vunnit på Lotto. Easy to please... :)

Snart ska jag ge mig iväg till Åsa. Vi ska mötas i Skytteholmsparken vid lunch och lägga oss tillrätta i solen. Sen går vi hem till Åsa och firar 10års jubileum av vår vänskap. Vi lärde känna varandra 1997 genom Komvux, åren går verkligen fort.

Nej nu måste jag kasta mig in i duschen. Skriver troligtvis lite mer senare.

Puss på er

2 kommentarer:

C sa...

Tack för en supertrevlig dag gumman! Kul att du kom förbi och kul med lite tjejsnack! :) Hoppas du hade en fortsatt trevlig kväll! ;-) Hihi! Kram Camilla

Jess sa...

Tack själv gumsan. Det var verkligen toppen. Gör gärna om det inom en snar framtid. Och jodå, kvällen fortsatte i trevlighetens tecken. ;)
KRAM