torsdag, maj 31, 2007

Svart och spyor

Idag har jag varit på vernissage på Svart, det var väldigt intressant. Se artikel om utställningen. Klart värt ett besök.
http://www.alltomstockholm.se/profil.aspx?EntityID=2061271

Jag och Lollo träffades innan och åt lite mat på Burger King. Urk vad min mage inte mår bra av det. Tur att det inte blir ofta. Var så mätt att jag mådde illa när vi gick därifrån. Sen när vi kom till Svart så bjöd dom på bubbelbål, färsk frukt och goda kexrån. Så då fortsatte vi mumsa. Sen mådde vi riktigt sjukt jättedåligt (vi var nog nästan döende tror jag).

Konversation mellan mig och Lollo i butiken.
Jag: Fy vad jag mår dåligt. Är proppmätt. Nu skulle man behöva gå en låång promenad.
Lollo: Eller så kan vi spy i rännstenen runt hörnet.
Jag: Här kommer jag med ett sunt förslag om att vi ska promenera och så föreslår du att vi ska spy istället, typ Lollo "The Quickfix" Flinck... :)

Allt sätt är bra...eller nåt.

Puss på er mina darlingar

Inga kommentarer: